lincah-lincah

Hari ini aku masih lagi pergi bekerja. Even kawan2 lain mungkin sedang bergembira...Iyalah, nama pun ahad kan? Hari ini sepatutnya diguna utk merehatkan minda. Tapi aku, disebabkan masih byk lagi saki baki kerja yang boss beri, aku gagahkan jua....
Huhu...alasan je sebenarnya...

Sebenarnya aku lagi suka menyibukkan diri tatkala kepalahotak aku tengah bergelora. Bukannya malas hendak bersuka-ria, tapi penat nk menghadapi kerenah manusia buat seketika. Jadi buat masa ini aku hanya involve dalam perkara yang aku suka, menda2 lain...hold on dulu...bak kate jijan, lex2 lu...sap kok lu....haha

Lately nih banyak sgt menda menyibuk dalam palehotak aku...aku ni dahla jenis yg mmg byk sgt berfikir, sbbnya ak sendiri pun xtahu...mungkin sejak kecik2 ma mmg kasi ak segala food yang menambahkan kelincahan otak kot...Len macm jek ak rase bile beso nih...haha...ataupun aku memang dilahirkan sebagai seorang pemikir ala2 mcm Albert Einstein tu?haa...itu yang kita xtaw tu...huhu

Eyh tapi kan lately ramai kawan2 dtg kepada-ku, menceritakan perihal masalah masing2...hehe...ak layankan aja, sedang kepalehotak sendiri berselirat dngn wayar-wayar yang ntah datang dari mana...Tp yg paling gembira, hari ni ak dapat tolong solve-kan problemo member-ku yg Chinese sorang tuh...Happy bile tgk kawan2 happy...Today is really a lucky day for her...Well, i think die mmg brilliant n she deserved to get whut she got today...Siap member tu doakan aku lucky hari ni..."Hopefully u'll get a pot of gold today...." Heh, bila balik keje td tade la plak ak tersepak emas ke apa...Kalao x da kaya dh, esok xyah g keje...haha =P

Battery ak sebenarnye sgt weak suda...I've tried to sleep but I just cannot....Mungkin da terkena insomnia...
Pity me....~.~

0 comments:

Post a Comment