if-only-u-knoe

Pagi tadi aku gembira…kerna berjaya menyiapkan suatu hasil kerja utk suatu competition, waloupun dateline-nyer hampir2 menjengah tiba...harapan-nyer semoga suratan itu sempat tiba pada waktu-nyer...pernah terfikir utk berputus asa, tetapi sokongan dr rakan membuat ak ber-semangat...iya....ak cume perlukan sokongan...kerna aku tidak punya apa-apa...dan supaya jari-jemari ini makin lincah berusaha...

Hasil kerja itu...tidak-lah sehebat mana, tetapi aku berasa bangga kerna dapat juga di-seap-kan walaopun byk lagi kerja lain yg lagi penting bersarang di kepala…tengahari td terus post sorang2 kerna xsabar dh nk menunggu hasil-nya...

Malam ini aku perlu rajin.sgt perlu.kerna sgt byk mende lain yang memerlukan sentuhan segera…tanggungjawab sebagai seorang pekerja+pelajar+anakanda ayah ma perlu aku usaikan se-sempurna mungkin.kalaopun diri terasa tidak sempurna.

Hurm...sempurna…ada-ke mende yg sempurna di dalam dunia ini?sesungguh-nya kita hanyalah hamba,byk kekurangan di-sini-sana...sungguh...malam ini tiba-tiba hati terasa sayu...sudah lama hati tidak seperti ini...aku terasa sangat kekurangan berbanding mereka-mereka yang lain...hati terasa hampa...kerna...

Tidak mampu lagi ku-teruskan tulisan ini.biarla ia menjadi xsempurna kerna tidak sanggup ku-habeskan ayat ini.biar di-simpan sendiri.biarlah...erm...hujung minggu ini mereka akan tiba...insya-Allah…aku perlu bertemu mereka...supaya hati kembali keruan.miss u so much...ayah+ma...I need u rite now...sgt-sgt-sgt...if only u knoe...

Maaf entry ini agak emo.
Aku jarang begini.tapi aku terpaksa.
Tuhan, tolong...
Saye unlike dis ~.~

0 comments:

Post a Comment